fbpx

FAQ

Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

Zakup kursu

Jak kupić szkolenie? (video)

Po jakim czasie otrzymam dostęp do kursu?

Jeśli zapłacisz przez Przelewy24, szkolenie będzie dostępne od razu. Jeśli zdecydujesz się na przelew bankowy, może to zająć do 24 godzin (jeden dzień roboczy).

Zapłaciłem za kurs, nie posiadam jednak dostępu.

Twój kurs po opłaceniu powinien znajdować się w tej zakladce. Jeżeli go tam nie ma mogą być ku temu dwa powody. Pierwszy z nich to płatność przelewem. Zindeksowanie Twojej płatności może zająć bankowi do 24 godzin. Innym powodem może być to, że użyłeś różnych adresów e-mail do płatności i do rejestracji w naszym serwisie. Jeśli zalogujesz się tym adresem, którego użyłeś podczas płatności, powinieneś mieć dostęp do wszystkich materiałów. Jeśli żadna z powyższych opcji Cię nie dotyczy, napisz do nas na elearning@datals.pl , a my to naprawimy.

Czy w ramach szkoleń dla pracowników jest zawierana umowa powierzenia?

Tak, umowa powierzenia stanowi element naszego regulaminu. Jeżeli potrzebujesz dedykowanej umowy powierzenia/papierowej napisz do nas na e-mail (elearning@datals.pl)

Realizacja kursu

Jak korzystać z kursu? (video)

Czy kurs mogę przerwać? Co wtedy z moimi postępami?

Możesz w każdej chwili przerwać wykonywanie kursu. Obecnie poczynione przez Ciebie postępy są na bieżąco zapisywane. Pamiętaj jednak, aby po każdej lekcji kliknąć przycisk “Zakończ lekcję” zatwierdzając jej zakończenie.

Czy podczas kursu mogę kontaktować się z trenerem?

Tak, oczywiście. Możesz kontaktować się z trenerem za pomocą wewnętrznych wiadomości. Na ekranie każdej z lekcji znajduje się specjalny przycisk do kontaktu. Twoje wiadomości możesz odnalesz w tej zakładce.

Czy po zakończeniu kursu otrzymam certyfikat?

Tak, oczywiście. Po ukończeniu kursu otrzymasz certyfikat potwierdzający jego ukończenie. Jednak certyfikat otrzymasz dopiero  po zaliczeniu wszystkich lekcji. Po ukończeniu kursu będzie znajdował się w zakładce Twoje Kursy .

Wygenerowany certyfikat nie zawiera imienia i nazwiska. Co zrobić by zawierał?

System e-learningowy korzysta z danych podanych podczas zakupu szkolenia. Pola dotyczące imienia i nazwiska nie są jednak obligatoryjne. W przypadku nie podnaia tych danych certyfikat nie będzie zawieral imienia i nazwiska. Niezbędne jest wówczas uzupełnienie tych danych w zakładce moje konto/szczegóły zamówienia (https://elearningrodo.pl/moje-konto/edytuj-konto/). Po uzupełnieniu danych nalezy ponownie pobrać certyfikat ze strony moje kursy (https://elearningrodo.pl/twoje-kursy/)

Nie znalazłeś powyżej odpowiedzi? Zadaj nam pytanie.

Kto będzie przetwarzał moje dane i w jakim celu?
Informuję, iż administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Data Legal Solutions sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-691) przy ul. Obrzeżnej 5/502. Dane osobowe będą przetwarzane w celach kontaktowych oraz przedstawienia oferty na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora przejawiającego się w odpowiedzi na zadane poprzez formularz kontaktowy pytanie na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO.

Więcej informacji na temat przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz przysługujących w związku z tym praw znajduje się w Polityce prywatności oraz cookies